Naturlig Dressyr Ewa Angantyr

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Ewa Angantyr - 1 oktober 2012 20:52

I Fredags åkte jag och Rebecca upp till Göteborg.  Rebecca skulle ta tåget från Lindome för att åka hem  och jag skulle ge lektioner i dagarna två.  Lämnade av Rebecca i god tid och jag har alltid svårt att säga allt som jag vill säga just när man ska säga hejdå!  Tack för allt, Rebecca!!  Lycka till!


Köpte thaimat och åkte till Malin, hittade ingen någonstans så jag satte mig i ett kök i sadelkammaren  
Kl 14 började jag med lektioner och slutade vid 19-tiden.  Det var riktigt roligt att hålla en körlektion med Ammi!! 


Fick god mat och trevligt sällskap  hos Premilla på kvällen och på söndagen höll vi på med lektioner mellan 9 och 17. Och en till körlektion!!  


 
Wiggo i körträning!


 

Wiggo i ridträning!


Väl hemma igen så tog jag semester på söndagen och idag har jag tränat River. Han tränas att hitta teh sweetspot och han hittar det då och då.  Gjorde övergångar till trav och bad om låg hals och han börjar fundera på det!! 

Lillebror gjorde ett pass i långa tyglar som han älskar och Winzent gjorde samma sak. 
Tuva red först legolas och sedan Waldemar!!   Mysigt.


Sen blev det köttbullar!!! 


//Ewa

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!!! Här kommer jag skriva om hur jag tränar mina hästar så naturligt som möjligt!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards